KUNDESERVICE: 32 19 71 29

Vi sørger for at din hjertestarter altid virker 24/7 via CardiLink

CardiLink IoT – løsningen gør det muligt for hjertestartere at levere fejlfri og ajourført dokumentation af deres aktivitet – fra produktionsfasen, gennem hjertestarterens levetid og frem til dens eventuelle udfasning.

Dermed sikrer CardiLink-løsningen, at hjertestarteren altid fungerer, kan identificeres via GPS og registrerer fejlfunktioner samt andre udfordringer, som enhver hjertestarter støder på.

Ved tilkøb af CardiLink-løsningen som en del af din servicepakke, vil Genopliv herved hele tiden kunne administrere din hjertestarteres aktuelle status, lokalisation og service behov.

Følgende er inkluderet i systemet:

  • Real time information om hjertestarteren status.
  • Real time GPS-lokalisation. Alarm hvis hjertestarteren forlader sin placering.
  • Real time information om batteri status.
  • Real time information om elektrodernes status.
  • Planlægning af service og dokumentation for udført service.
  • Flådestyring af virksomheders hjertestartere.
  • App til både IOS og Android.
  • Alarm notifikation sendes via sms, e-mail og til CardiLink app.
  • Separat kommunikationsmodul sikrer, at hjertestarterens batteri ikke benyttes til overvågning.
  • EKG-datavisualisering.
  • Softwaren er udviklet og drevet i Den Europæiske Union og er i overensstemmelse med EU’s databeskyttelsesdirektiver.
Cardilink service

Send os en besked

Kom i kontakt

Telefon

+ 45 32 19 71 29

EMAIL

INFO@GENOPLIV.DK

Scroll to Top